Wednesday, January 12, 2011

KEMBALI !!!

....aku rasa dh nk tiga bulan jari jemari aku hilang kepintaran...kenapa??mungkin jari jemari aku di rampas oleh pemilik pertama jari jemari ini dlm cabang seni persembahan...hehehe...x faham kenapa??...aku sibuk pektis instrumentasi utama aku..dan jari jemari aku dlm masa tiga bulan ini agak pintar ke arah itu dan tidak ke arah luahan dlm penulisan...jadi...mintak maaf klau saya jadi biskut sekejap(sekejap ada sekejap tak ada) hehehehe....dan aku dah tukar kenyataan utama dlm blog ini..dimana aku menerangkan aku hanya akan menulis bila jari jemari aku sedang pintar..hebat..rajin dan bijak utk bahagian ni...maaf sbb jari jemari aku tidak tamak utk buat semua kerja dgn serentak kerana jari jemari aku tidak pakai ramm ddr3...hahahaha...jadi aku dh kembali utk membuang kepintaran aku dekat ruangan ini...dlm masa yg sama aku kena luangkan kepintaran jari jemari aku ke sudut lain pula...dan aku harap aku akan terus KEMBALI ! KEMBALI !! DAN KEMBALI !!! SAMPAI MATI !!!! AMAN SEKALIAN !!!!!

No comments: