Sunday, January 16, 2011

GEMPAR !! GEMPAR !! FLAT KULUMBIA DI LANDA GEGARAN YANG MAMPU MENYEBABKAN GEMPA BUMI DAN TSUNAMI !!!

.....PUKUL 10 PAGI !! ...persekitaran keramat AU2...di "FLAT KOLOMBIA"...tenang seperti pagi pagi yg sebelumnye...cuaca malas...mendung tanpa mentari yg terlalu terik...membuatkan semua ingin hinggap di kamar lebih lama...termasuk dgn "SI PENULIS IMAGINASI HIJAU EPAL" ini !!

.....contoh contoh gambar yg di ambil di sekitar "10 PAGI" di "FLAT KOLOMBIA" !!











*imej imej di atas ialah imej imej yg menerangkan keadaan di "FLAT KOLOMBIA" sekitar jam 10 pagi*


....indah bukan imejan imejan di atas???..cuaca berkeadaan agak malas pada hari ahad...mmg lah sangat kena dgn tema hari ahad nye....hu ha hu ha hu ha...tgk tgk...jam dah pkul 1040 pagi...."TIBA TIBA??!!.......TIBA TIBA??.......TIBA TIBA !!!...TIBA TIBA Oi !!! TIBA TIBA Oi !!! ....gegaran mula di rasakan...GEGARAN !!...OHHHHHHHH GEGARAN !!...buat aku tidak senang duduk...aku takut sesuatu yg bahaya terjadi kepada tempat tanah tumpah nye darah ku iaitu "FLAT KOLOMBIA"...aku takut...gegaran ini sangat kuat dan mampu meragut jiwa penduduk penduduk di kejiranan ini...TOLONGGGGG !!! TOLONGGGGGGG !! S.O.S !!! S.O.S !!! TOLONNNNNNNNNNGGGGGG !!! ...aku tidak mahu mati dilanda gempa bumi atau tsunami...banyak lagi benda yg aku tidak capai lagi sebagai manusia..."TOLONGGGGGGGGGGGG !!!

...lalu...aku pun bangun dan pegi ke halaman...utk melihat apa kah sebenarnye gegaran yg mengakibatkan "GEMPAR BUMI dan TSUNAMI ini...lalu...inilah hasil nye.......




*utk mendapatkan kesan yg hebat...sila bukak dlm kadar yg tinggi pada penala bunyi anda...dan maaf kerana bunyi dan penglihatan kurang memuaskan*(sila pakai fon telinga)



.....sudah menonton video di atas??...anda dgr dan lihat dgn jelas??...rasa rasa anda adakah gempar bumi dan tsunami yg dimaksudkan itu benar benar belaka?? atau hanya halusinasi "SI PENULIS IMAGINASIHIJUAEPAL" ??....adakah anda dpt mengesan "GEGARAN" yg di maksudkan??...kepada mereka yg faham dan dpt mengesan..."TAHNIAH" di ucapkan...dan kepada mereka yg masih lagi "TERGANTUNG"...dan tidak faham...atau tidak dpt "DENGAR atau LIHAT" ..."BUKTI BUKTI" yg di lampirkan di atas...saya doa kan supaya anda berjaya dan usaha lagi sehingga anda dpt apa yg di ceritakan dlm penceritaan ini.....jika masih juga tidak "DAPAT" ??!!!....biarkan sahaja....biarkan sahaja ianye menjadi misteri dan fokus lah kepada post post yg akan dtg.... "AMAN" !!! "SATU CINTA" !!!!!!

No comments: