Wednesday, June 23, 2010

KEJADIAN 5 PAGI PADA JUN 20 !!

Seram..dan suspen..5 pagi...dijalan berhadapan rumah ku syurga ku...di bawah kanopi..duduk di kerusi biru..cakap si mamat berambut panjang..."ko nak baju putih ke cokelat??"...dibalas..."cokelat kot...aku ada samping cokelat ..aku bagi ko pakai"...perbincagan membawa kepada pengkhabaran..ANDA PERLU MENJADI PENGAPIT UTK MAJLIS RESEPSI HARI INI !! ....wah..wah...wah...mmg aku x pernah diberi tugasan begini..pertama kali dan sangat teruja...hehehehe..aku x kisah orang nk cakap apa..yg penting aku teruja giler...hehehehe..aku jadi pengapit...hehehehe...pengapit...hehehe...PENGAPIT !!

...agak teruja sbb ianya cubaan pertama..takut klau ianya membuatkan rasa goyang..cuak..tp aku cuba utk steadi..akhirnya..berjaya..sudah berjalan lancar majlis kenduri..ada perasan yg jiran2 sengih2..tawa2...bila pandang aku..sbb aku pengapit..heheheh...salah seorang rakan...blum sempat turun dari motor..tergelak pada tahap yg bijaksana lawak...heheheheh...tulah...aku pun sebenarnye..x percaya jd pengapit..mmg citer ini x seberapa dan gah mcm citer yg lain..tp disebabkan aku goyang...teruja...cuak..indah..suka..dan cuba utk steadii...aku pun menghentak papan kekunci ini...hehehhe...aku berdoa..agar kedua dua mempelai...bersama selamanye..sehingga mati yg memisahkan realiti mereke di duniawi...tp aku tetap teruja sbb aku jadi pengapit.. HOHOHOHO !!

NOTA CINTA: gambar bertugas berjaya dimuat turun !!

6 comments:

Anonymous said...

feeeewweeeTtttt am...!! cayok! cayok!congrats ada blog sndiri =)

galombrahma (ct baizura) said...

feeeewweeeTtttt am...!! cayok! cayok!congrats ada blog sndiri =)

imaginasi.hijau.epal said...

tima kasih...saje boring2..tu yg menulis tu..tima kasih ye ct sbb tersesat disini..hehehhehe

Epool Razak said...

gempak ah am! kau bila lagikah? Ko kawen musti buat jogek lambak am!

imaginasi.hijau.epal said...

hohohoho...itu tidak pasti bile beb..mungkin 20 tahun dari skarang..gua nk kawin lambat..rambut beruban..tp budak 5 tahun panggil gua daddy..baru bergaya...heheheheh...joget lambak konfem beb..sambil memegang tin beruang berwarna hitam...hohohoho

modsfly said...

hahahahah bermadah berhelah ko ya am hahahahah.. bagus2 hahahahha..ko mmg gempak de hahahahahahahahha..
yg penting ko lagi power dari yoko hahahahahahahahahhahahaahahhaha..(aku yg suke gile haha)